Hekayələrin marketinq strategiyasına müsbət təsiri.
Uşaqlara yatmadan əvvəl həyatın gerçəklərini anlatmaq yerinə hekayə/nağıl oxumağın bir səbəbi var. Hekayələrin xəyal gücünü inkişaf etdirdiyini, bizi içinə çəkən və həmişə daha çoxunu istəmə istəyi oyadan bir təsiri var.
Artıq hekayələr sadəcə uşaqların yataq otağında anladılmamalıdır. Hekayələr markalar üçün mükəmmək bir marketinq strategiyasına çevrilə bilər. Markalar bu yolla hədəf kütləsinə səsini daha çox çatdıra bilər..
Hekayələşdirmənin marketinq üzərindəki 5 müsbət xüsusiyyətinə baxaq.
Hekayələr razı salır.
Hekayələr hədəf kütlənizdə empatiya duyğusunu yaradaraq kütlənizin sizin məhsulu almasına razı sala bilər. Məhsulunuzun yaradıcı və ya yararlı istiqamətləndirilən bir siyahı nə qədər yaxşı hazırlansa heç bir zaman eyni təsiri yaratmaz.
Hikayeler müşterilerinizin ürününüzü kullanmadan deneyimlemesine yardımcı olur.
Hikayelerle insaların sizin ürünü kullanmadan kullanmış ve deneyimlemiş gibi hissetmelerini sağlayabilirsiniz. Hikayeleri kullanarak kendi bakış açınızı kitlenize yansıtabilirsiniz. Böylece hedef kitlenizin hissettiği duygular sayesinde onların sizin markanıza bağlanmasını sağlayabilirsiniz.
Hekayələr markanı insanlaşdırır.
İnsanlar adətən bildikləri və etibar etdikləri insanlardan nəisə almaq istəyirlər. Hekayələrin köməyi ilə markanızı sayesinde markanızı fərdiləşdirə və hədəf kütlənizin markanızla bir əlaqə qurmasına kömək etmiş olarsınız.
Hekayələrin viral təsiri var.
Sosial şəbəkələrdə insanlar marka səhifəsi yerinə hekayələri paylaşmağı və ya bəyənməyi daha üstün tuturlar. Xüsusilə maraq oyadan, təəccübləndirə və ya əyləndirən hekayələr daha çox paylaşılır və bəyənilir. Siz də insalarda bu duyğuları oyandıracaq hekayələr paylaşaraq daha çox insana çata bilərsiniz.
Hekayələr yadda qalır.
Bir hekayə il qurulan marketinq kampaniyaları bitsə belə o hekayə insanlar tərəfindən xatırlanacaq. İnsanlar üzərində təsiri qalan bir hekayə heç vaxt unudulmaz.
0 Rəylər :
Post a Comment