Pizza şirkətinin marketing strategiyası
1989-cu ildə
Türkiyədə ilk dəfə pizza restoranları açılır. Türkiyədə bir neçə restoran
açaraq bazarın nəbzini yoxlamaq istəyən şirkət böyük bir şok yaşayır, satışları
istədikləri kimi olmur. Türk istehlakçılar pizzanı bəyənmirlər və restoranlar
bağlanır.
1991-ci il.
Murakami-Wolf-Swenson Productions’ın istehsa etdiyi bir cizgi filmi dünyada
büyük marağa səbəb olur. İstehsalçı şirkət Türkiyədə bir Televiziya kanalına bu
cizgi filmi təklif edir. Kanal təəccüblənir çünki, qiymət realda olan qiymətin
cəmi 10%-i qədərdir. bu təklifi qaçırmayan kanal özəl təklifi qəbul edir və
cizgi filmi televiziya kanalında yayımlanmağa başlayır. Cizgi filmini Türkiyədə
çox bəyənilər və yayılar, oyuncaqları, posterləri, dəftərləri və kitap üzlükləri
ilə mükəmməl bir mükəmməl bir marketinqi də özü ilə gətirdi.
1994-cü ildə cizgi
film milyonlarla uşağı və gənci təsiri
altına almışdı. Bu uşaqlar analarından onlara pizza bişirməsini istəməyə
başladılar. Türk analar isə pizzanı necə hazırlandığını bilmirdilər. Tələb isə getgedə daha da artdı və birgün
pizza restoranları yenidən Türkiyə bazarına girib yenidən restoranlar açmağa
başladılar. Uşaqları yemək yeməyən analar məcbur pizza sifariş etməyə başladı.
Pizzaya olan tələbatı
partladan bu cizgi filmi sizin də təxmin etdiyiniz kimi Ninja Tısbağalar idi. Həmin
pizza şirkətini də təxmin edirsiniz
İndi həmin ildən
çox keçdi və o nəsil böyüdü yeni ailələr yeni nəsillər yarandı amma onlardan
sonraki nəsil universitetdə oxuyurlar və onlar da ac olanda ağıllarına gələn
ilk şeylərdən biri ''pizza sifariş edək'' olur
Əmin olun, bu
şüuraltı marketinq, sizə sadəcə pizza sevdirmir.
Bunun kimi
misallar günümüzdə çoxdur. Hər Amerikan filmində Apple kompyuterlərinin
görünmesi bugün ki, Apple çılgınlığının təməli idi.
Filmlərdə səhər
işə əlində Starbucksdan qəhvə ilə getməsi bugün Starbucksun ən böyük Kofeşop
olmasının əsas səbəblərindəndir(65 ölkədə
21.000dən çox mağaza- Bakıda 4 mağaza).
Malcolm X “Bütün yatanları oyandırmağa bir
ayıq yetər” deyib.
0 Rəylər :
Post a Comment