Bu çətin zamanda heçbir şirkət müştərilərini itirmək istəməz ona görədə bir çox şirkət marketinq və satış şöbələrində dəyişikliklər edir, yaxud daha professional məsləhət ala biləcəyi insanlarla işləyirlər. Bu böhranlı dövrdə müştəri itirməmək-sədaqətli müştəri üçün nə etmək olar ondan bəhs edəcəyik.
Firmalar həyatda qalma instinkti ilə əvvəl yeni müştəri qazanmaq istiqamətli kütləvi marketinq fəaliyyətlərini dayandırırlar. Böhran dövründə sizə qalan sadiq müştəriləriniz olur.
Əhatəli bir CRM və sədaqət proqramınız yoxdursa, dərhal və sürətlə bunu əldə etmənin yollarına araşdırın. Mövcud müştərilərin hər zamankindən daha çox sarılmanızı vaxtı gəldi lakin onları kifayət qədər tanıyırsınızsa bunu bacara bilərsiniz.
Müştərinizin cibindən pay almaq üçün qəlbində pay almalısınız. Onları sadəcə sizin etdiyiniz ticarət üzərindən mükafatlandırmaqla kifayətlənməyin. Onların markanızla, məhsulunuzla əlaqə qurmasını (Engagement) təmin edəcək qurğulardan istifadə edin. Doldurduğu bir anket, sosial mediada bir paylaşım, markanızla əlaqəli izlədiyi video, oynadığı bir oyun, yəni qısa desək sizə toxunduğu hər yerdə qatıldığını mükafatlandırın.
– Müştərilər artıq sadiq qalmaq yerinə firmalardan sədaqət gözləyir. Bizlə deyil, mənimlə danış deyir. Özünü fərqliləşdirmək ilə məşğul olacağına, “mənim fərqliliklərimi gör, mənə özümü dəyərli hiss elətdir.” deyir. Bunu edəbilməyin yolu onu çox yaxşı tanımaqdır. RFM kimi klassik ticari əməliyyatları izləməyiniz kifayət deyil. Ən yaxın dostunuzmuş kimi bütün ehtiyaclarını, gözləntilərini bilməniz lazımdır. Əslində bu çətin deyil; data hər yerdə və üslubu ilə soruşsanız paylaşmaqdan çəkinməyəcəklər.
– Sadiq müştərilərin eyni zamanda sənin ən dəyərli marka elçilərini; bu fırsatı kaçırma. Bir markayı en iyi anlatacak kişi (olumlu da, olumsuz da) kullanıcının ta kendisidir. Müşterilerini hakkında verecekleri olumlu referanslar, kazandıracakları yeni müşteriler üzerinden ödüllendir.
– Marka birliklər; birlikdən qüvvət doğar. Proqram təsirini artırmaq üçün markanıza dəstək verə biləcək, marka imicini yüksəldəcək proqram birlikləri tapın. Həm birliklər sizə yeni fürsətlər yaradacaq , xərclərinizi paylaşacaqsınız amma daha önəmlisi odur ki müştəri gözündə daha böyük bir fayda yaratmağınıza kömək edəcək.
– Qiymət sabitliyi. Böhran dövründə ən çox şey qiymətlərdir və təəssüflər olsunki bir dəfə endirməyə başladınızsa artıq qarşısını ala bilməyəcəksiniz. Üstəlik müştəri tərəfindən də neqativ qarşılana bilər.
– Və mükafatlar... Sədaqət proqramlarının olmazsa olmazı, can damarı. Bizim işimizdə nə etsək də əgər proqramın sonunda müştəri üçün yaratdığımız fayda, mükafat kifayəq qədər təşviq edici deyilsə yaxud müştəriyə özəl hazırlanmamış yanlış bir seçimsə çox zəhmət çəkilmiş proqramlar heç başlamadan bitər. Bir müştərinin bir proqrama daxil olub olmama qərarını ən çox təsir edən faktor mükafatdır. İnsan rasional bir varlıqdır. Xüsusilə iqtisadi böhran, durğunluq zamanlarında marjinal fayda axtaracaq, hansı marka onu mükafatlandırırsa o istiqamətdə gedəcəklər.
– Və mükafatlar... Sədaqət proqramlarının olmazsa olmazı, can damarı. Bizim işimizdə nə etsək də əgər proqramın sonunda müştəri üçün yaratdığımız fayda, mükafat kifayəq qədər təşviq edici deyilsə yaxud müştəriyə özəl hazırlanmamış yanlış bir seçimsə çox zəhmət çəkilmiş proqramlar heç başlamadan bitər. Bir müştərinin bir proqrama daxil olub olmama qərarını ən çox təsir edən faktor mükafatdır. İnsan rasional bir varlıqdır. Xüsusilə iqtisadi böhran, durğunluq zamanlarında marjinal fayda axtaracaq, hansı marka onu mükafatlandırırsa o istiqamətdə gedəcəklər.
Alqortimalar Zamanı: Datalar çox böyüdü və sürətlə böyüyür. Datanı ən sürətli işləyən və mənalı nəticələr alan şirkətlər daha çox qazanacaq. Yaxın gələcəkdə həyatımızı heç olmadığı qədər alqoritmalar idarə etməyə başlayacaq. Muhasib alqoritması və maliyyə hesabatları üçün alqoritma yazılımları üzərində işlər gedir. ABŞ da ofisantsız, aşpazsız restoran fəaliyyətə başlayıb son 10 ilə baxdığımızda televizor, paltaryuyan, qabyuyan, tozsoran kimi məişət avadanlıqlarındakı irəliləyişlər göz önündədir. Alqoritma insan həyatına girib və çox sürətlə böyüyür.
0 Rəylər :
Post a Comment