Yazılar
Yüklənir...

Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisləri üçün Təməl Biliklər

Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisləri üçün Təməl Biliklər


Image result for digital marketing


Rəqəmsal marketinq (digital marketing) və online reklamçılığa başlamazdan əvvəl rəqəmsal marketinq mütəxəssisləri müəssisə hədəfləri, potensial müştərilər və məhsullar mövzularına fokuslanmalıdırlar. Bu sahələr haqqında düşünmək, online digital marketinq kampaniyaları üçün plan yaratmağa kömək olacaq.


Müəssisə Hədəfləri
Rəqəmsal marketinq kampaniyaları ediləcək müəssisənin əldə etmək istədiyi hədəfləri təyin edək:
  • Telefon zəngləri: Məhsul və ya xidmətinizlə maraqlanan potensial müştərilərin müəssisəni  axtarışı gözlənilər.
  • Ola biləcək Satışlar: Ziyarətçilərin bir formu doldurması, məhsul və ya xidmətlə əlaqədar daha çox məlumat istəməsi və ya potensial müştəriyə çevrilməsini gözləməkdir.
  • Mağaza müştəriləri: Potensial müştərilərinizin web saytınıza gəlib məhsul və ya xidmətin satın almasını gözləməkdir.
  • Online satış: Istifadəçilərinizin online olaraq, kompyuterlərindən, tablet və ya mobil telefonlarından məhsul ya da xidməti sifariş etməsini gözləməkdir.
  • Müəssisə tanınmasıZiyarətçilərə müəssisə tanınması haqqında daha yaxşı imic təmin etməyə istiqamətli gözləntilərdir.
  • Geri Dönən ZiyarətçiPotensial müştərinin, təkrar re-targeting metodu ilə sayta çəkilərək, məhsul ya da xidmətin satışının təmin edilməsinin gözlənilməsidir.
Rəqəmsal marketinq kampaniyalarında müəssisələrin hədəfləri bunlardan bir və ya bir neçəsi ola bilər.



Rəqəmsal Marketinq və Müştərilər

Rəqəmsal Marketinq: Potensial müştərilər
Məhsullarınızı və xidmətlərinizi satdığınız istifadəçiləri düşünək. Xüsusilə də aşağıdakılar haqqında düşünmək lazımdır:
  • Müştəriləriniz kimdir? Müştəriləriniz müəyyən bir yaşda və ya cinsdədirmi? Fərqli bir dildə danışırlarmı? Maraqları nələrdir?
  • Nə axtarırlar?Müştərilərin məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi axtarmaq üçün istifadə edəbiləcəyi sözlər və söz ifadələri hansılardır? Bunlar, daha sonra reklamlarınızın genişlənməsində köməkçi olması üçün seçə biləcəyiniz açar sözlərdir.
·     Müştərilərin məhsullarınızı və xidmətlərinizi axtarmaq üçün istifadə edə biləcəyi, ancaq məhsullarınızla və xidmətlərinizlə əlaqəli olmayan sözlər və söz ifadələri hansılardır? əgər "istifadə edilmiş kitab" satırsınızsa, "e-kitab" buna nümunə olaraq verilə bilər. Bunlar, daha sonra əlaqəli olmayan zəngləri filtrləmək üçün seçə biləcəyiniz mənfi açar sözlərdir.
·     Müştəriləriniz hardadır? Bu kəslərin harada olduğunu düşünün. Bura bölgənizə yaxın bir şəhər, bölgə və hətta ölkə ola bilər.

·    Nə zaman al-ver edərlər? Potensial müştərilərinizin veb və ya telefon nömrənizə nə zaman çatmasını istəyərsiniz? Səhərlərmi? İş saatlarındamı? 




Rəqəmsal Marketinq: Məhsullar

Son olaraq, satdığınız məhsulları, xidmətləri və bunları müştərilər baxımından maraqlı cazibədar edən xüsusiyyətləri düşünək. Rəqəmsal marketinq mütəxəssisləri maraqlı xüsusiyyətlərdən kampaniyalarının müvəffəqiyyətini artırmaq üçün faydalanırlar. Aşağıda bir neçə nümunə verilmişdir:
·         Qiymət
·         Keyfiyyət
·         Əlçatma
·         Pulsuz Çatdırılma

Bunlardan bəziləri məhsul və xidmətləriniz  üçün etibarlı ola bilər. Ya da müəssisənizlə əlaqəli başqa xüsusiyyətlər ola bilər. Hər iki halda da, online reklamlarınızda göstərə bilmək üçün bu xüsusiyyətlər barədə düşünməlisiniz.
Share on Google Plus

About Zəhra Novruzova

0 Rəylər :

Post a Comment