Yazılar
Yüklənir...

Viral Marketinq nədir?

Image result for viral marketing



Viral Marketing sistemi bir marketinq texnikası olaraq bir web saytının ya da istifadəçinin marketinq mesajını başqa bir web saytına ya da istifadəçilərə köçürməsi üsuludur. Məsələn mailinizə bir mesaj göndərəndə mesajın ən altına mail istifadəsi sistemi istədiyi bir marketinq mesajını avtomatik olaraq əlavə və o mesajı alan başqalarına göndərsə marketinq mesajı bir çox adama çatmış olur.
Məsələn, bu mövzuya ən gözəl nümunə: İnteraktiv marketinq məsləhətçisi New Media Maze-ın Ring 2 adlı kino filminin DVD təqdimatı üçün viral marketinq kampaniyası başladır. Kampaniyanın əsas mövzusu bu idi: Əgər kaseti izləsəniz telefonunuza zəng gələr və yaşamaq üçün 7 gününüzün qaldığı deyilər. Yaxşı, amma hansı kaset? Kampaniya təqdimatı üçün hazırlanmış olan, www.7daysleft.com adlı sayta girirsiniz. Qorxutmaq istədiyiniz yoldaşlarınızın e-mail ünvanlarını və cib telefonlarını yazırsınız. Sonrasında yoldaşlarınızın e-mail ünvanlarına klik və video faylını izləmələri üçün bir link göndərilir. Keçidə tıklayıp, video faylını izləyən adamın cib telefonu zəng çalır və fısıldayan bir səs tonuyla "7 günün qaldı" deyilir. Təbii ki, belə bir hadisəni yaşayan kəslər dərhal digər yoldaşlarını qorxutmaq üçün saytı ziyarət edir.

Viral marketinq yoluxucu bir xəstəlik kimi adamdan adama yayılması məqsədi ilə planlı bir şəkildə bir fikrin / məhsulun / xidmətin virus kimi səpilərək yayılmasıdır. Zynga (www.zynga.com) adlı interaktiv oyun firması, sosial şəbəkələr üzərində oynanan oyunlar üzərinə hazırladığı iş modeli ilə heç təqdimata pul xərcləmədən, tamamilə, ictimai şəbəkə istifadəçilərinin bir-birini oyuna dəvətiylə böyümüş və Bloomberg məlumatlarına görə dəyəri 1 milyard dollara çatmışdır. Facebook istifadəçiləri vasitəsilə oynanan Farm Ville adlı oyun firmanın müvəffəqiyyətinin ən bariz nümunəsidir. Firma Facebook üzvlərinə pulsuz oyunlar oynadaraq böyümüşdür.

Viral marketinq, firmaların mal və xidmətləri haqqında söz-söhbət yaratmaq, potensial müştərilərin, firmanın hazırladığı məzmunu bəyənməsini və yoldaşlarıyla da paylaşmasını təmin edən təsirli və xərci aşağı olan təqdimat verir. Media Markt hər mağaza açılışından əvvəl çox aşağı qiymətlərlə elektron əşyalar satmaqdadır. Bu açılışı isə bir ay əvvəldən radiolarda bəyan edir. İnsanlar qulaqdan qulağa bu açılış tarixini öyrənir. Eyni zamanda əl elanları ilə açılışa xüsusi qiymətlər də insanlara bildirilir. Həm radiolar, həm də əl elanları ilə viral kampaniyanı öyrənən insanlar, dodaq uçuqladan qiymətlər haqqında sevdiklərinə də xəbər verib açılış günü gəldiyində,  mağazanın qarşısında sıraya düzülürlər. Mağazanın qapıları açılar açılmaz elə bir izdiham yaşanır ki, bu izdiham bəzən xəbər buraxılışlarında mövzu olur. İnsanlar elektron əşyalarını aldıqdan sonra belə bu viral kampaniyanın təsiri keçmir. İstehlakçı ucuza aldığı məhsulu, bütün yoldaşlarına bəhs etmə ehtiyacı hiss edir; çünki bu bir istehlakçı müvəffəqiyyətidir. Məhsulunu alarkən etdiyi mağazanın reklamını, məhsulu aldıqdan sonra da etməyə davam edir.

Zaman içərisində marketoloqlar bu üsulun nə qədər əhəmiyyətli olduğunu başa düşdülər. Ancaq bu üsulun müvəffəqiyyəti, yaxşı bir planlaşdırma və səy göstərilməsini tələb edir. Son dövrlərdə bu mövzuda video paylaşmasının gücü fərqinə varıldı. Çünki, viral marketinqdə video artıq günümüzdə insanların gündə ən az 3-4 saat keçirdiyi sosial media mühitində yayılması böyük bir üstünlük təşkil edir.

Bu üsulun çətinliklərindən biri də insanların reklamdan xoşlanmaları və hətta təqdir etmələrinə baxmayaraq, məhsulu almamalarıdır.Burada izlənilən yol isə firmanın professional bir qrupa sifariş olaraq bir viral reklam verməsidir. Amma ən əhəmiyyətli nöqtə bunun qeyri-professional olaraq çəkilməsidir. Çünki həddindən artıq professional olması belə insanları sürətli bir şəkildə o videodan uzaqlaşdırır. Amma qeyri-professional reklam daha çox izləyici cəlb etməkdədir.
Share on Google Plus

About Zəhra Novruzova

0 Rəylər :

Post a Comment