Viral Marketing sistemi bir marketinq texnikası olaraq bir web
saytının ya da istifadəçinin marketinq mesajını başqa bir web saytına ya da
istifadəçilərə köçürməsi üsuludur. Məsələn mailinizə bir mesaj göndərəndə
mesajın ən altına mail istifadəsi sistemi istədiyi bir marketinq mesajını
avtomatik olaraq əlavə və o mesajı alan başqalarına göndərsə marketinq mesajı
bir çox adama çatmış olur.
Məsələn, bu mövzuya ən gözəl nümunə: İnteraktiv marketinq
məsləhətçisi New Media Maze-ın Ring 2 adlı kino filminin DVD təqdimatı üçün
viral marketinq kampaniyası başladır. Kampaniyanın əsas mövzusu bu idi: Əgər
kaseti izləsəniz telefonunuza zəng gələr və yaşamaq üçün 7 gününüzün qaldığı
deyilər. Yaxşı, amma hansı kaset? Kampaniya təqdimatı üçün hazırlanmış olan,
www.7daysleft.com adlı sayta girirsiniz. Qorxutmaq istədiyiniz yoldaşlarınızın
e-mail ünvanlarını və cib telefonlarını yazırsınız. Sonrasında yoldaşlarınızın
e-mail ünvanlarına klik və video faylını izləmələri üçün bir link göndərilir.
Keçidə tıklayıp, video faylını izləyən adamın cib telefonu zəng çalır
və fısıldayan bir səs tonuyla "7 günün qaldı" deyilir. Təbii ki, belə
bir hadisəni yaşayan kəslər dərhal digər yoldaşlarını qorxutmaq üçün saytı
ziyarət edir.
Viral marketinq yoluxucu bir xəstəlik kimi adamdan adama
yayılması məqsədi ilə planlı bir şəkildə bir fikrin / məhsulun / xidmətin virus
kimi səpilərək yayılmasıdır. Zynga (www.zynga.com) adlı interaktiv oyun
firması, sosial şəbəkələr üzərində oynanan oyunlar üzərinə hazırladığı iş
modeli ilə heç təqdimata pul xərcləmədən, tamamilə, ictimai şəbəkə
istifadəçilərinin bir-birini oyuna dəvətiylə böyümüş və Bloomberg məlumatlarına
görə dəyəri 1 milyard dollara çatmışdır. Facebook istifadəçiləri vasitəsilə
oynanan Farm Ville adlı oyun firmanın müvəffəqiyyətinin ən bariz nümunəsidir.
Firma Facebook üzvlərinə pulsuz oyunlar oynadaraq böyümüşdür.
Viral marketinq, firmaların mal və xidmətləri haqqında
söz-söhbət yaratmaq, potensial müştərilərin, firmanın hazırladığı məzmunu
bəyənməsini və yoldaşlarıyla da paylaşmasını təmin edən təsirli və xərci aşağı
olan təqdimat verir. Media Markt hər mağaza açılışından əvvəl çox aşağı
qiymətlərlə elektron əşyalar satmaqdadır. Bu açılışı isə bir ay əvvəldən
radiolarda bəyan edir. İnsanlar qulaqdan qulağa bu açılış tarixini öyrənir.
Eyni zamanda əl elanları ilə açılışa xüsusi qiymətlər də insanlara bildirilir.
Həm radiolar, həm də əl elanları ilə viral kampaniyanı öyrənən insanlar, dodaq
uçuqladan qiymətlər haqqında sevdiklərinə də xəbər verib açılış günü
gəldiyində, mağazanın qarşısında sıraya düzülürlər.
Mağazanın qapıları açılar açılmaz elə bir izdiham yaşanır ki, bu izdiham bəzən
xəbər buraxılışlarında mövzu olur. İnsanlar elektron əşyalarını aldıqdan sonra
belə bu viral kampaniyanın təsiri keçmir. İstehlakçı ucuza aldığı məhsulu,
bütün yoldaşlarına bəhs etmə ehtiyacı hiss edir; çünki bu bir istehlakçı
müvəffəqiyyətidir. Məhsulunu alarkən etdiyi mağazanın reklamını, məhsulu
aldıqdan sonra da etməyə davam edir.
Zaman içərisində marketoloqlar bu üsulun nə qədər əhəmiyyətli
olduğunu başa düşdülər. Ancaq bu üsulun müvəffəqiyyəti, yaxşı bir planlaşdırma
və səy göstərilməsini tələb edir. Son dövrlərdə bu mövzuda video paylaşmasının
gücü fərqinə varıldı. Çünki, viral marketinqdə video artıq günümüzdə insanların
gündə ən az 3-4 saat keçirdiyi sosial media mühitində yayılması böyük bir
üstünlük təşkil edir.
Bu üsulun çətinliklərindən biri də insanların reklamdan
xoşlanmaları və hətta təqdir etmələrinə baxmayaraq, məhsulu
almamalarıdır.Burada izlənilən yol isə firmanın professional bir qrupa sifariş
olaraq bir viral reklam verməsidir. Amma ən əhəmiyyətli nöqtə bunun qeyri-professional
olaraq çəkilməsidir. Çünki həddindən artıq professional olması belə insanları
sürətli bir şəkildə o videodan uzaqlaşdırır. Amma qeyri-professional reklam
daha çox izləyici cəlb etməkdədir.
0 Rəylər :
Post a Comment