CRM Marketinq Dünyası üçün nə ifadə edir?
CRM (Müştəri Əlaqələri Rəhbərliyi) sisteminin yüksək gəlir yaratdığı aşkar olduqdan sonra bu sahədə daha çox strategiya inkişaf etdirilməyə başlandı. CRM sisteminin ən çox kömək etdiyi sahələrdən biri də heç şübhəsiz marketinqdir. Sağlamlıq xidmətləri üçün texnologiya həlləri təqdim edən CloudWave-in nəşr etdiyi statistikaya görə güclü bir CRM sistemi marketinq xərclərini 23% azaldır. Lakin bu uğur bir CRM sistemindən nə gözlədiyiniz ilə əlaqəlidir.
Bir CRM sistemindən nələr gözlənilməlidir?
– Qəti olaraq mobil telefona uyğun olmalıdır. Araşdırmaya göre mobil ilə uyğun CRM sistemi işlədən şirkətlərdə məhsuldarlıq 15% satışlarda isə 24% artım müşahidə olunub.
- Müştəri ilə vaxt itirmədən ünsiyyətdə olmaq üçün doğru zaman seçilməlidir
- Müştərinin ünsiyyət məlumatlarının yanında ona birbaşa suallar verə bilən bir sistem olmalıdır. Müştərilərinizin yalnız ünsiyyət məlumatlarını toplayaraq al-ver vərdişlərini öyrənə bilməzsiniz. Müştərilərinizin fikirlərini daima toplamalı və bunu CRM sisteminizlə koordinasiyalı etməlisiniz.
Bütün bu xüsusiyyətlərə malik CRM vasitələrindən, marketinq strategiyalarınızda doğru yolda olub-olmadığınızı göstərən bir kompas kimi istifadə edə bilərsiniz.
CRM, potensial müştəri qazanma yollarınızı artırar. Müştərilərinizin hər kanaldan buraxdığı və anında sizə bildiriş olaraq çatan müştəri məlumatları ilə potensial müştərilərinizi qazana bilərsiniz. Məsələn, biznesiniz ilk dəfə gələn bir müştəridən al-ver edərkən ünsiyyət məlumatlarını istədiniz. O sırada Müşterinizin yalnız ünsiyyət məlumatlarını deyil, alver məlumatlarını də daxil etmisiniz. Bu iki növ məlumat sizə çox şey izah edər. Bu məlumatlar işığında müştərinin biznesiniz təkrar gəlməsi üçün adama xüsusi bir kampaniya təqdim edə bilər, CRM sisteminin anlıq bildiriş sayəsində, bunu gecikmədən edə bilərsiniz. Daha az büdcə ilə daha çox müştəri qazanmış olarsınız. Həm də online mağazanıza gələn potensial müştərilərinizi də eyni şəkildə biznesinizə təkrar cəlb edə bilərsiniz.
CRM strategiyaları ilə, eyni zamanda, satışlarınızı artıra bilərsiniz. Upsell və cross-selling imkanları yaradan omnichannel (çox yönlü) satışların güclü bir CRM sistemi ilə daha asan olduğunu görəcəksiniz. CRM sistemi ilə müştərinin kim və nəyə ehtiyacı olduğunu bildiyiniz üçün ona yan satış təkliflərini doğru zamanda və doğru şəkildə edə bilərsiniz. Məsələn, kişi müştərilərə makiyaj materiallarında endirim etdiyinizi ifadə edən bir mesaj göndərməyiniz həm zamanınızı həm də sizə olan etibarı itirir. Bunun yerinə sizdən daha əvvəl TV almış bir müştərinizə səs sistemlərində etdiyiniz kampaniyanı bildirməyiniz daha məhsuldar olacaq.
Potensial müştəri sayınızı və satışlarınızı artırmanızı təbii nəticəsi olaraq sadiq müştərilərinizin sayı da sürətlə artacaq. Business Insider-in "Sadiq Müştəri əldə etməyin 7 Yolu (7 Ways To Generate Real Customer Loyalty)" adlı məqaləsində ilk maddədə yer alan marketinqin individuallaşdırması CRM sisteminizi gücləndirər.
Güclü bir CRM sisteminiz varsa müştəri qazanmaq üçün həm fiziki, həm də maddi olaraq daha az səy sərf edərsiniz. Çünki CRM sisteminiz üzərində meydana gətirəcəyiniz marketinq taktikaları müştəriləri sizə daha sürətli və asan şəkildə gətirəcək.
0 Rəylər :
Post a Comment