Marketinqin 4E si
Marketinq şöbəsi, demək olarki bütün şirkətlərdə mövqeyini gecləndirərək şirkət üçün çox önəmli mövqeyə gəlməkdə davam edir. Marketinq inkişaf edir, forma dəyişir yeni funksiyalar qazanır amma həmişə öz mövqeyini qoruyur. Marketinq şirkətlər üçün çox önəmli bir departamentdir istər müştəriləri itirməmək, istər potansial müştəriləri qazanmaq istərsə də rəqiblərdən geri qalmamaq üçün marketinq departamentinin olması və yaxşı idarə edilməsi vacibdir. Marketinqlə maraqlanan bu sahədə işləyib, fəaliyyət göstərmək istəyənlərin böyük əksəriyyəti 4P-dən xəbərləri var, bəs 4E necə? Marketinqin 4E si olduğunu bilirdiniz?
Explore (Kəşf et)
Rəqəmsallaşma həyatın hər sahəsinə təsir etdiyi kimi marketinqdəndə yan keçmir. Marketinq departamentinin həm əhatəsi həm də funksionallığı rəqəmsallaşma ilə dəyişdi. Əlaqə vasiyələri, istehlakçının vərdişkəri və başqa marketinql bağı olan hərşey dəyişir və inkişaf edir. Belə olduğu halda mütəxəssilər bu dəyişimə v rəqəmsal dünyaya uyğunlaşa bilmək üçün 2 kritetiyaya sahib olmalıdırlar: “Öyrənməyə Açıq olmaq” ve “Yenilikçilik”.
Evaluate (Dəyərləndir)
Marketinq ekspertlərinin boynuna düşən ən çətin işlərdən biri də şirkətin içində bazar şərtlərini qiymətləndirsin. Ekspertlərin qarşılaşdığı hər bir vəziyyəti bir sistem daxilində həll edə bilməsi lazımdır. Rəqib, məhsul, bazar, hədəf kütlə haqqında əldə etdiyi məlumatları doğru dəyətrləndirməyən ya da qarşılaşdığı problemləri həll edə bilməyən bir ekspertin, böhran və ya problemli hadisələrdə doğru qərar verəcəyi gözlənilmir. Bu səbəbdən də, “Analitik Düşünmək” və “Mühakimə” səlahiyyərləri, işə alım zamanında mütəxəsssilərin bura daha çox diqqət etdiyi yerlərdir.
Envisage (Gözündə canlandır)
Marketinq ekspertlərinin qarşılaşdıqları problemlər nəzəri baxımdan da dəyərləndirməsi və bu problemlərə həllər təklif edəbilmək çox vacibdir. Marketinq ekspertləri, hadisələr arasındakı əlaqələri rahat bir şəkildə görə bilməlidir, mücərrəd anlayışları konkretləşdirməli və düşüncələrini başqalarının zehinində də canlandıra bilməlidirlər. Marketinqin hansı şöbəsində vəzifəsi olsa da, marketinq professiyallarından yeni fikir irəli sürmələri və qəlibdən çölə çıxa bilən yeni bir baxış bucağına sahib olmaları gözlənilir. Beləliklə “Yaradıcılıq və Mücərrəd Düşünmə” də marketinq mövqesində çox önəmlidir deyə bilərik.
Explain (Anlat)
Marketinq profesionallarının həm yazılı həm sözlü əlaqə məsələsində müəyyən bir səviyyədə olmaları tələb olunur, xüsusilə marketinq əlaqəsilə bu çox ciddi bir mövzudur.
0 Rəylər :
Post a Comment