Marketinqdə Sosial Medianın Gücü
Klassik İnternet reklamçılığından fərqli strategiyalara sahib olsa da istifadə edilən internet platforması səbəbi ilə sosial media marketinqini internet marketinqinin bir alt kateqoriyası olaraq dəyərləndirə bilərik. Ənənəvi mediada hədəf kütləyə xitab etmə ölçüləri, məhdud saydaki təcrübə üzərindən edilər, sosial media və internet marketinqində bu ölçü demək olar ki, dəqiqliklə edilir. Marketinq əlaqələri, smartfonlar, kompyuterlər, planşetlər kimi internet əlaqə vasitələrini 2 tərəfli və anlıq izləyə bilirlər.
Sosial Media Marketinqdə təlim
Marketinq strategiyalarının böyük hissəsinin axtarış sistemlerindən, sosial şəbəkəyə keçməsi səbəbi ilə, yetkin işçilərin varlığı da zəruri hala gəlmişdir. Universitetlər və xüsusi təhsil müəssisələri tərəfindən təşkil edilən təhsil dərsləri və seminarları, yeni reklam marketinq strategiyaları, mobil marketinq kimi mövzularda məlumatlar verməkdədir. Sosial məcraların müxtəlifliyinin hər keçən gün yüksəlməsi də təhsilin əhəmiyyətini bir dəfə daha ortaya qoyur. Sosial mediada ünsiyyət , digər marketinq texnikalarına görə daha əhəmiyyətlidir. Sosial media strategiyaları inkişaf etdirilərkən, online etibar rəhbərliyinin çox yaxşı idarə olunması, marketinq rəqəmlərinə və kampaniyalarınızın məhsuldarlığına müsbət istiqamətdə təsir edəcək.
Sosial Media Marketinqində Əlaqə
Sosial şəbəkələr sayəsində, müştərinizi, gələn şərhlər, bəyənmələr, tənqidlər və təkliflər sayəsində rahatlıqla dinləyə bilərsiniz. Bu sayədə məhsul ya da xidmətinizə marketinqi üçün.
- Müştəri məmnuniyyəti ölçüləri,
- Müştəri tərəfindən yaranan sual işarələrini aradan qaldırmağa istiqamətli kampaniyaların inkişafı,
- Müştəri güvənini qazanma kimi mövzularda rəqibinizdən 1 addım öndə olarsınız.
Potensial müştərilərlə aranızdakı ünsiyyət, ortaq maraqlar, yoldaş və qrup ətrafları sayəsində, yeni potensial müştərilərin də sizinlə ünsiyyətə keçməsi təmin olunacaq.
Bu tərz ünsiyyətlə məhsul və ya xidmətiniz üçün alış prosesində müştərinin qərar mexanizmini birbaşa təsir edə bilməkdədir. Satış sonrası meydana gələcək olan müştəri məmnuniyyətinin, şikayət, təklif və digər istəklərinin yenə sosial şəbəkə vasitəsilə bölüşdürülməsi cüt istiqamətli olaraq, etibarınızı online idarə etmək imkanını təmin edəcək.
Bloggerlərin sayəsində, məhsul və ya xidmətiniz haqqında web saytlarında etmiş olduqları şərhlər, müştəri ilə sizin aranızdakı ünsiyyət prosesinin nəşr olunması, markanın daha geniş kütlələrə çatmasında da faktor olmaqdadır.
Müəssisələrin sosial media hesablarında suallara vermiş olduqları cavab və dəstək, sorğulara iştirak üçün verilən mükafatlar, sosial mediadakı potensial müştərilərin təbii olaraq qatıldıqları tədbirlər halına gəlir. Bu sayədə yüksək dərəcədə geri bildiriş və markanıza qatqı təmin edərsiniz.
Sosial Media Hesablarınız
Sosial media hesablarının, müştəriləriniz ilə aranızdakı ünsiyyət üçün bir körpü olduğunu unutmayın. İcazə verilən dəyişiklikləri səhifələrinizdə mümkün olduğunda məhsuldar hala gətirmək lazımdır. Vizual dizaynından tutmuş əlaqə vasitələrinə kimi hər şey diqqətlə və dəqiqiliklə hazırlanmalıdır.
Müştəriləriniz sosial şəbəkə hesablarınızdakı bizi izləyin (follow us), bəyənin (like), paylaşın (share) kimi xüsusiyyətlər sayəsində sizin fəaliyyət, kampaniya və müştəri əlaqələrinizi təqib etmə imkanına sahib olacaqlar.
Müştəriləriniz sosial şəbəkə hesablarınızdakı bizi izləyin (follow us), bəyənin (like), paylaşın (share) kimi xüsusiyyətlər sayəsində sizin fəaliyyət, kampaniya və müştəri əlaqələrinizi təqib etmə imkanına sahib olacaqlar.
0 Rəylər :
Post a Comment