Marketinqlə bağlı TED çıxışları
TED (Technology, Entertainment and Design) Çıxışları 1984-cü ildən bugünə qədər yüzlərlə mövzu haqqında bilik və düşüncələrin paylaşılmasını təmin edir, zehinlərin inkişafına kömək edir. TED çıxışları ilə dünyanın ən ağıllı beyinlərinin bizlərə ötürdükləri fikirlər ilə yeni fikirlərə səbəb olur.
Marketinq ilə maraqlanan biri olaraq , TED çıxışlarında ən çox diqqətimizi çəkən psixoloji sosioloji və rəqəmsallaşma (dijitallaşma) ilə bağlı çıxışlardır İzlədiyimiz yüzlərlə fərqli TED çıxışları arasından , marketing ilə əlaqəli olanları və sizlərə də faydalı olacağını düşündüyümüz çıxışları paylaşmaq istədik.
Marketinq xaricində də demək olar ki hər mövzuda çıxışlara rast gələ biləcəyiniz TED.com saytına yararlanmağınızda fayda var. Bir çox videonun altyazılı olması nitqi aydınlaşdırır və dil biliyinizin də inkişafına faydalı olur
İndi isə gələk Marketinqlə bağlı TED çıxışlarına...
Seth Godin: Öndərlik Etdiyimiz qəbilələr
Açıqlama;
Seth Godin Internet’in marketinqin sonunu getirdiyini və çox əvvəllərdən aşina olunan insani bir timai vahidin diriltdiyini qarşıya qoyur.Ortaq fikir və dəyərlər üstünə qurulan qəbilələr sıravi kəslərə liderlik etmə və beləliklə böyük dəyişikliklər etmək üçün güc təmin edir. Seth Godin, bizi də belə bu şəkildə hərəkət etməyə təşviq edir.
Malcolm Gladwell: Seçki, Xoşbəxtlik və Spagetti Sousu
Tipping Point kitabının yazıçısı Malcolm Gladwell, mükəmməl spagetti sousunu tutma arxasında olan yemək sənayesinin içinə girir və seçimlərimiz ilə xoşbəxtlik haqqında daha geniş bir arqument təqdim edir.
Rory Sutherland: Reklamçıdan Həyat Dərsləri
Reklam məhsulun özündən çox, məhsula dəyər əlavə edərək baxışımızı dəyişdirər, .Rory Sutherland qəbul dəyərdəki dəyişikliyin ən az gerçək olaraq adlandırdığımız dəyər qədər təmin edici ola biləcəyini iddia edir
Joseph Pine: İstehlakçılar Nə İstəyər
Müştərilər satın aldıqları şeylərin xüsusi olduğunu hiss etmək istər lakin "Sərnişin stolu" kitabının yazıçısı Cozef Pine'a görə orijinallığı satmaq çətin bir işdir, çünki əslində elə bir şey yoxdur. Pine, çıxışında süni olduğu halda milyonlar qazandıran bir neçə təcrübədən bəhs edir.
John Gerzema: Böhran Sonrası İstehlakçı
John Gerzama son maliyyə böhranında müsbət bir tərəf olduğunu söyləyir - müsbət dəyişiklik üçün bir fürsət. TEDxKC'de danışarkən yeni istehlakçı davranışlarının meydana gəlməsinə yol açan dörd təməl mədəni dəyişməsi təyin edir və müəssisələrin düşüncəli xərcləmə ilə əlaqə qurmaq üçün necə inkişaf yolu keçdiklərini göstərir.
Seth Godin: Dilimlənmiş Çörək
Çoxlu seçimin və çox az zamanın olduğu bir dünyada çoxlu seçimin və çox az camın olduğu bir dünyada, bizim seçimimiz sıradan olan şeyləri görməməzlikdən gəlmək olmalıdır.
Dan Cobley: Fizika Mənə Marketinq Haqqında Nə Öyrətti.
Fizika və marketing aralarında çox ortaq bir şey varmiş kimi görünmür. O birbirinə oxşamayan dostları Newtonun ikinci qanunu, Heisenbergin qeyri-müəyyənlik prinsipi, elmi metod və termodinamikanın ikinci qanununu biryerə gətirərək markalaşmanın təməl teorilerini açıqlamağa çalışır.
Dan Ariely: Qərarlarımız Bizim İdarəmizdədir?
“Predictably Irrational” kitabının müəllifi davranışçı iqtisadçı Dan Ariely klasikk vizual illusion və gözlənilmədən (bəzən də şok edici) araşdırma kəşflərilə qərarlarmızda çox da düşündüyümüz qədər məntiqli olmadığını gözlər önünə sərir.
Rory Sutherland: Kiçik Şeylərə Önəm Verin
Böyük problemlər böyük həllər təıəb edir kimi görünür, amma reklamçılıq insanı Rory Sutherland’e görə bir çox bahalı və böyük həllər sadəcə daha yaxşı və bəsit cavabları əngəlləyir. O bunu göstərmək üçün davranış iqtisadı və möhtəşçəm nümunələri istifadə edir.
0 Rəylər :
Post a Comment