Günümüz Marketinqun Sehrli Sözü: ETİBAR
Həyatınızda birbaşa və ya dolayı olaraq əlaqə içərisində olduğunuz markaları bir düşünün. Niyə digərlərini deyildə onları seçdiniz? Önünüzdə yüzlərlə alternativ dayanarkən eyni markanı istifadə deyil ki? Qloballaşma ilə bərabər bir marka partlamasının yaşanması və alternativlərin artması marketinq mütəxəssislərinin bu sualların cavabını diqqətlə axtarışa sövq etdi. 50 il əvvəl önündəki alternativləri məhdud olan və istehsal olunanı istehlak etməyə məhkum olan istehlakçı bu gün yüzlərlə marka arasından istədiyini seçmə azadlığına sahib. Yəni artıq müvəffəqiyyətli olmaq üçün sıradan bir marka olmaq çatmır, əhəmiyyətli olan istehlakçının markası ola bilmək. Qlobal bazarda buna çatmağın ən yaxşı yolu da etibarlı bir marka olmaq.
İndiki zaman satışlarda alternativlər artmış olsa da insanlarının satın alma qərarlarına baxdığımızda müəyyən markalara sıxlaşdığını görürük. İnsanlar alacaqları məhsulda riskə girməmək üçün bildiyi (etibar etdiyi) markaları seçirlər. Bazardakı digər bütün markalarda müxtəlif marketinq taktikası müştərini razı edib məhsulun almasını istəyir. Bu müddətdə verdikləri mesaj da heç dəyişmir "mənə güvənə bilər, mən axtardığın markayam '...
Təbii markalar bu mesajı versə də İstehlakçını razı etmək heç də asan deyil. İnsanlar yeni bir markaya istiqamətlənəcəklərsə belə seçəcəkləri marka üçün etibarlı istinad axtarırlar. Bu istinad bəzən yaxın bir yoldaşları olur bəzən isə bir internet saytı, amma proses yenə 'güvən' üzərinə qurulur.
Qlobal dünya şirkətlərini gözümüzün önünə gətirək. Coca-Colanı, Apple, Mc'Donaldsı dünya markası edən şeylərin başında güvən gəlmir? Bu markalar dünyanın hər yerində bir-birindən çox fərqli insanlar üzərində sədaqət təmin edə bilir. Dünyanın hər hansı bir yerində insanlar bu markaları heç tərəddüd etmədən istifadə edə bilir. Dünyanın fərqli yerlərində insanlara avtomobil, texnoloji məhsullar, tekstil ... dediyimizdə başlarında ibarət ölkələr az qala eyni çünki artıq keyfiyyətiylə xidmətiylə bu ölkə və markaları özünü müştərisinə sübut edib. Məşhur reklamçı David Ogilvy dediyi kimi endirim kompaniyaları insanları bir müddətliktəsi edir ''Bir dəfə də bu markanı yoxlayaq'' deyib endirimdə olan məhsulu istifadə edirlər növbəti dəfədən etibat etdikləri markaya yönəlirlər
Etibar, bu günün marketinqində olmazsa olmaz əsas elementlərdən bir dənəsidir. Brendlər istehlakçıya səsini eşitdirmək ya da sadiq bir müştəri kütləsi yaratmaq istəyirsə, istehlakçısına markasına şərtsiz bir güvən meydana gətirməlidir. Brendlər bu gün Robert Bosch söylədiyi bu sözləri müştəri ilə əlaqələrində rəhbər əldə etməlidir. "İnsanların etibarını itirməkdənsə, pul itirməyi üstün tuturam. Verdiyim sözlərə və məhsullarımız duyulan güvən mənim üçün hər zaman qısa müddətli qazanclardan daha əhəmiyyətli olmuşdur. "
Yazımızı bəyəndinizsə paylaşın daha çox insan görsün.
0 Rəylər :
Post a Comment