E-mail marketinqində 2 Vacib Ünsür.
Şirkətlər müştəriləri ilə ünsiyyət qurmağın daha ucuz amma daha təsirli yollarını tapmaq istəyirlər. E-mail hələ də marketinqin yükünü daşıyır və təsirli şəkildə istifadə olunduqda maksimim nəticəni göstərir. Bu səbəbdən e-mail marketinqi büdcəli, hədəfli bir şəkildə ünsiyyət qurma vasitəsi olaraq böyüməyə davam edir. Ən yaxşı nəticəni əldə etmək məqsədi ilə e-mail marketinqinin mümkün olduğu qədər təsirli və məhsuldar bir şəkildə istifadəsi üçün önəmli olan 2 ünsür var.
1. Maraqlılıq
Tərkibinin alıcının maraqlandığı sahələrlə əlaqəli olması, doğru adama doğru zamanda doğru mesajı göndərmək hər uğurlu e-mail marketinq strategiyasının önəmli parçalarından biridir. Mövcud və ya potensial müştərinizin ehtiyaclarını anlamaq və onlara mümkün olan ən əlaqədar məzmunu təqdim etmək çox əhəmiyyətlidir.
2. Təslim ola bilmək
Təslim ola bilmək, e-mail marketinqin əsas prinsiplərindən biridir; e-mailiniz müştərinizə çatmırsa zaman, əmək və pul xərcləmiş olarsınız. E-mailinizin müştərilərə çatmamasının səbəbi nə olursa olsun, açılma, kliklənmə və potensial satış fürsətini qaçırdığınız mənasına gəlir.
Toplu Mail Göndərməkdə Uğurlu Olmaq
E-mail marketinq strategiyalarının uğurlu olması üçün lazım gəldikdə yüzlərlə bəzən minlərlə insana mail göndərməli olursunuz. Belə bir əməliyyatı isə əl ilə etmək, məntiqsiz dərəcədə bir iş yüküdür.
Tam da belə hallarda sizin üçün bu prosesi avtomatik şəkildə edənoplu Mail Marketinq proqramları laz;m olur. Uzun müddətdir var olan bütün şirkətlərin o və ya bu şəkildə seçim etdikləri bu proqramlar, toplu e-mail göndərmək işinizi asanlaşdırır. Eyni zamanda bu proqramlar, toplu e-mail marketinq kampanyanızın uğurunu və təsirini ölçəcək özəlliklərdəndir.
Toplu e-mail marketingi sizə müxtəlif faydalar təklif edir. Bunlara daha yaxından baxaq:
- Müştəri ilə həmsöhbət olmaq.
- Ekoloji olaraq zərərsiz bir üsuldur; kağız və s. israflar olmaz.
- Maillər yüksək geri dönüş nisbətinə malikdir; məhsuldardır.
- Doğru proqram vasitəsilə, effektivlik təqib edilə bilər.
- Digər marketinq metodlarına görə daha ucuzdur; hədəf kütləyə nöqtə döyüntüləri yönəldilmişdir.
Toplu e-mail marketinqi ilə bağlı ən çox yaşanan problem isə, Spam olaraq adlandırılan mailləri filtrləmə sistemidir. Təəssüf ki, toplu mail marketinqi tədbiq edərkən maksimum diqqəti göstərməyən, uyğun proqramlardan istifadə etməyən yaxud pis məqsədlə yazılan maillər geniş yayılıb. Bu səbəbdən bəzi vəziyyətlərdə, e-mail marketing mesajları da Spam olaraq görünə bilir.
Mailto, Sertifikatlı və Dünya Anti Spam üzvü olan bir toplu e-mail marketing proqramıdır. Avropanın 2. ən böyük göndərmə infrastrukturuna sahibdir. Bu isə, saatda 110 milyon e-mail göndərmək sürəti potensialı deməkdir.
Kliklənmə xəritəsi daxil olmaqla e-mail marketinq strategiyanızı təyin etməyinizdə lazımlı olan, yüzlərlə fərqli raport növü saxlamaqdadır.
0 Rəylər :
Post a Comment