Yazılar
Yüklənir...

Brendlər böyüyür hərflər kiçilir


  
Bəli, ətrafda gördüyümüz loqoların çoxu böyük hərflərdən meydana gəlir; bəli daha güclü görünür! Yaxşı, indiki vaxtda bir brendin loqosundan gözlədiyi təsir həqiqətən yalnız güc ola bilər mi? Kiçik hərflərin də böyük bir təsiri ola bilərmi? Böyük hərflərin istifadəsi, onların "avtoritar" xarakteri və prestiji üçün cazibədardır. Amma işlərin funksionallığına baxdığımız  zaman böyük hərflər bəzən lazımi effekti təmin etmir.
Araşdırmalar göstərir ki, kiçik hərflər eyni zamanda oxuma, əzbərləmə sürətini artırır Oxuma, yazma təhsilinə kiçik hərflərlə başlayırıq. Gündəlik həyatımızda da, ümumiyyətlə, yazmaq üçün kiçik hərflərdən istifadə edirik. Bu səbəblə zehinimiz bu yazı tipinə daha çox vərdiş alır və beləcə böyük hərfləri oxumaq üçün xərclədiyi səyə görə çox daha az səy sərf edərək oxuma və qəbul etməni asanlaşdırır. 
Bəzi böyük hərflərin də bənzərliyi müzakirəsizdir. Məsələn, P hərfinin B hərfinə çevrilməsi üçün çox şeyə ehtiyac yoxdur. Bu, F hərfi və E hərfi üçün də keçərlidir. Kiçik hərflər arasında daha az rast gəlinən bu bənzərliklər oxuma mövzusunda zehin qarışıqlığını azaldır və qəbulu asanlaşdırır. Böyük hərflərin başqa bir dezavantajı da vizual olaraq çox xətti olmalarıdır ki, bu da forma qaynaqlıdır. Mətn bir nöqtədə ritm məhrumluğu səbəbiylə çox darıxdırıcı olmağa başlayır.
Digər tərəfdən isə kiçik hərflər, mətnlərin silüetleşmesine asanlıq təmin edər və də fotoqrafik yaddaşda oxumağı yüngülləşdirir.

Daha səmimi :)

Bəzi markalar kiçik hərflərin digər bir üstünlüyünü olduqca yaxşı istifadə edir. Böyük hərflərin ciddiliyi yanında kiçik hərflərlə hazırlanmış loqolarda daha çox istilik və səmimiyyət hissi olur. Xüsusilə, sosial mediada böyük təsiri olan, hətta sosial medianı yaratmış markaların loqolarında kiçik hərf istifadə etmələrinin da şans əsəri olduğunu düşünmürük. 

Dəyişimə cəsarət etmək
Əlbəttə, sərhədləri nəyin çəkdiyi və dəyişməyə səbəbin nə olduğu naməlum qalsa da,  bəzi brendlər böyük hərflərdən tamamilə kiçik hərflərlə yazılmış loqolara keçməyə cəsarət edir. Məsələn , Amerikanın ən böyük xidmət təchizatçılarından AT & T loqosunda dəyişiklik etdi. Bu dəyişmə nəticəsində də daha səmimi, daha cəlbedici, daha əlçatan və sadə bir loqo əldə etdi Logosunu kiçik hərflərə çevirən başqa bir dünya nəhəngi isə Pepsi oldu. Pepsinin yeni loqosu daha axıcı, daha xoş və qətiliklə daha az sıx bir görünüşə qovuşdu.
Image result for pepsi logolar

Bəs qablaşdırma?
Kiçik hərflər bir adın oxunma və yaddaşda yer əldə etməsini asanlaşdırır, Nəzərə alsaq ki, bir istehlakçı gündə orta hesabla 1500 brend ilə qarşı-qarşıya qalır və qabı gözdən keçirmə müddəti saniyənin 15-də biridir, buna görə də müştərini yormamaq, daha səmimi görünmək üçün loqolarda kiçik hərf istifadəsi daha məqsədəuyğundur.
Share on Google Plus

About Zəhra Novruzova

0 Rəylər :

Post a Comment