Yazılar
Yüklənir...

Bazar araşdırması nədir?

Bazar araşdırması nədir?

Image result for market research

Bazar araşdırması, müxtəlif bazarlardakı tələb şərtləri, müəyyən mallarla bağlı satış proqnozları və yeni bazarların inkişafı mövzularında həyata keçirilən araşdırmadır və xüsusilə də yeni sahibkarlar və investorlar üçün çox zəruridir.






Strateji qərarlar verərkən fəaliyyət göstərilən və ya göstəriləcək bazarı doğru dəyərləndirmək ən əhəmiyyətli şərtlərdən biridir. Rəqabətin və rəqiblərdən daha yaxşı performans göstərmənin açarı, qarşıya çıxan böyümə sahələrini və bazar trendlərini yaxşı anlaya bilməkdir.

Müvəffəqiyyətli bir iş strategiyası inkişaf etdirmək işin, bazarın və müştərilərin əhatəli bir şəkildə başa düşülməsini tələb edir. Bazar dinamikasını çox yaxşı təqib etmək, rəqabətli mühitdə uzun müddətli dayana bilmək, xarici ətrafda  sürətli inkişaflara reaksiya verə bilmək üçün bazar araşdırmalarının doğru və sağlam aparılması lazımdır.

Bazar araşdırmasının məqsədinə bağlı olaraq müxtəlif araşdırma üsulları işlənib hazırlanmışdır. Bunlar arasında satıcıların gözləntiləri ya da keçmişdəki satışlar təməlində bir malın gələcəkdəki tələbiylə əlaqədar təxminlər, istehlakçı davranışları və ya məhsul seçimləri mövzusunda ölkə səviyyəsində və ya müəyyən bir bölgədə həyata keçirilən sorğular, yeni bir malın xüsusi olaraq seçilmiş bir bölgədə sınaq məqsədiylə bazara təqdim edilməsi sayıla bilər. Araşdırma, bir məhsulun necə satışa çıxarılacağını təyin etmək üçün istifadə edilə bilər. Peter Drucker bazar araşdırmasının marketinqin özündə olacağına inanırdı.

Günümüzdəki mənasıyla bazar araşdırması tətbiqi ilk dəfə 1920-ci illərdə Almaniyada, 1930-cu illərdə də İsveç və Fransada başladı. II Dünya Müharibəsindən sonra ABŞ şirkətləri bazar araşdırması texnikalarının istifadə edilməsi və inkişaf etdirilməsinə liderlik edərək bu texnikaların Qərbi Avropaya və Yaponiyaya yayılmasını təmin etdi. Sənayeləşmiş iqtisadi bazar araşdırması, ümumiyyətlə müəyyən bir şirkətin istehsal etdiyi malların bazardakı satış və tələb şərtləriylə əlaqədar lazımlı məlumatların toplanması məqsədi ilə həyata keçirilir. İnkişaf etməkdə olan iqtisadi bazar araşdırmaları daha çox ümumi məlumatlar yığmağa istiqamətlidir.


Faydaları:
Bazar Araşdırması, strateji qərarlar verməyə köməkçi olan əhəmiyyətli bir vasitədir. Qərar vermə və strategiyalara daxil olma risklərini azaldır. Bəzi əhəmiyyətli faydaları bunlardır:

1. Bazar araşdırması, tələb, istehlakçı davranışı, satış, böyümə fürsətləri və s. ilə əlaqədar doğru və son trendləri təyin etməkdə köməkçi olur;
2. Bazarın daha yaxşı başa düşülməsinə kömək edir, beləcə məhsul dizaynı, xüsusiyyətləri və tələb təxminlərində köməkçi olur.
3. Rəqibləri araşdırmaqda və anlamaqda, beləcə bir müəssisə üçün unikal satış tövsiyyələri verməkdə köməkçi olur.


Yazımızı bəyəndinizsə paylaşın daha çox insan görsün.


Share on Google Plus

About Zəhra Novruzova

0 Rəylər :

Post a Comment