Bazar araşdırması nədir?
Bazar araşdırması, müxtəlif bazarlardakı tələb şərtləri, müəyyən mallarla bağlı satış proqnozları və yeni bazarların inkişafı mövzularında həyata keçirilən araşdırmadır və xüsusilə də yeni sahibkarlar və investorlar üçün çox zəruridir.
Strateji qərarlar verərkən fəaliyyət göstərilən
və ya göstəriləcək bazarı doğru dəyərləndirmək ən əhəmiyyətli şərtlərdən
biridir. Rəqabətin və rəqiblərdən daha yaxşı performans göstərmənin açarı,
qarşıya çıxan böyümə sahələrini və bazar trendlərini yaxşı anlaya bilməkdir.
Müvəffəqiyyətli
bir iş strategiyası inkişaf etdirmək işin, bazarın və müştərilərin əhatəli bir
şəkildə başa düşülməsini tələb edir. Bazar dinamikasını çox yaxşı təqib etmək, rəqabətli
mühitdə uzun müddətli dayana bilmək, xarici ətrafda sürətli inkişaflara reaksiya verə bilmək üçün
bazar araşdırmalarının doğru və sağlam aparılması lazımdır.
Bazar
araşdırmasının məqsədinə bağlı olaraq müxtəlif araşdırma üsulları işlənib
hazırlanmışdır. Bunlar arasında satıcıların gözləntiləri ya da keçmişdəki
satışlar təməlində bir malın gələcəkdəki tələbiylə əlaqədar təxminlər,
istehlakçı davranışları və ya məhsul seçimləri mövzusunda ölkə səviyyəsində və
ya müəyyən bir bölgədə həyata keçirilən sorğular, yeni bir malın xüsusi olaraq
seçilmiş bir bölgədə sınaq məqsədiylə bazara təqdim edilməsi sayıla bilər. Araşdırma,
bir məhsulun necə satışa çıxarılacağını təyin etmək üçün istifadə edilə bilər.
Peter Drucker bazar araşdırmasının marketinqin özündə olacağına inanırdı.
Günümüzdəki
mənasıyla bazar araşdırması tətbiqi ilk dəfə 1920-ci illərdə Almaniyada,
1930-cu illərdə də İsveç və Fransada başladı. II Dünya Müharibəsindən sonra
ABŞ şirkətləri bazar araşdırması texnikalarının istifadə edilməsi və inkişaf
etdirilməsinə liderlik edərək bu texnikaların Qərbi Avropaya və Yaponiyaya
yayılmasını təmin etdi. Sənayeləşmiş iqtisadi bazar araşdırması, ümumiyyətlə müəyyən
bir şirkətin istehsal etdiyi malların bazardakı satış və tələb şərtləriylə əlaqədar
lazımlı məlumatların toplanması məqsədi ilə həyata keçirilir. İnkişaf etməkdə
olan iqtisadi bazar araşdırmaları daha çox ümumi məlumatlar yığmağa istiqamətlidir.
Faydaları:
Bazar Araşdırması, strateji qərarlar verməyə köməkçi olan əhəmiyyətli bir vasitədir.
Qərar vermə və strategiyalara daxil olma risklərini azaldır. Bəzi əhəmiyyətli
faydaları bunlardır:
1. Bazar araşdırması, tələb, istehlakçı davranışı, satış, böyümə fürsətləri və s.
ilə əlaqədar doğru və son trendləri təyin etməkdə köməkçi olur;
2. Bazarın
daha yaxşı başa düşülməsinə kömək edir, beləcə məhsul dizaynı, xüsusiyyətləri və
tələb təxminlərində köməkçi olur.
3. Rəqibləri araşdırmaqda və anlamaqda, beləcə bir
müəssisə üçün unikal satış tövsiyyələri verməkdə köməkçi olur.
0 Rəylər :
Post a Comment