Qaçqınlarla bağlı açıqlaması Starbucksa mənfi təsir etdi?
Starbucks, Suriyalı qaçqınların ABŞ-a girişini qadağan edən və digər 7 müsəlman ölkə vətəndaşlarının girişinə qadağa gətirən qərarnamadən sonra, fəaliyyət göstərdiyi 75 ölkədə 5 il ərzində 10 min qaçqına iş verəcəyini bəyan etmişdi.
Starbucks’ın Trump’ın 7 ölkə vətəndaşlarına müvəqqəti(90 gün) səyahət qadağası tətbiq etməsindən sonra 5 il ərzində 10 min qaçqının işə alacağını açıqlaması markaya mənfi təsir etdi.
YouGov’un açıqladığı BrandIndeks raportuna görə 2017-ci ilin 1 fevral ilə 24 fevral tarixləri arasında marka ilə əlaqəli mənfi olan insanların indeks balı 50% dən daha çox düşüb. Starbucksın CEO’su Howard Schultz səyahət qadağanına bağlı etdiyi açıqlamada, “Qeyri-müəyyənliklərlə dolu dövründə yaşayırıq. Ölkəmizin təqdirinə şahidlik edirik" dedi.
Business Insider’ın xəbərinə görə; Schultz’un Trump’ın qadağasından sonra etdiyi açıqlamadan əvvəl müştərilərin 30% Startbucksdan bir şey aldıqdan sonra yenidən qəhvə almaq istəyəndə seçimlərinin Starbucks olacağını deyirdilər, lakin bu göstərici qaçqın açıqlamasından sonra 24% düşdü.
Yanvar ayında Starbucksın Facebook səhifəsində istifadəçi, “10.000 qaçqını işə almağa qərar verdikdən sonra Starbucksda pul xərcləməyəcəm” şirkəti tənqid etdi. Starbucksın ABŞ’da müharibə veteranlarını dəstəkləyən bir proqramı da var. Şirkət 2014-cü ildən bugünə kimi 9 mindən çox veteranı işə alıb.
About Orkhan Rustamov
0 Rəylər :
Post a Comment