İstehlakçı Davranışlarında Yeni Dövr
Marketoloqlar 50 ilə yaxındır "İstehlakçı davranışlarını, istehlak vərdişlərini və satın alma qərarlarını" araşdırırlar. Anketlər, fokus qrupları, gizli kameralar, müxtəlif ölçüm vasitələri, neuromarketing kimi müxtəlif taktika və əlavələr edərək, istehlakçının beyin quruluşlarına qədəe araşdırıb onları araşdırmağa çalışırlar.
İnternet, sosial media və texnologiya insanların həyatına daha çox daxil olduqca, istehlakçının davranışları hərgün dəyişir.
Artıq istehlakçıları keçmişlə müqayisədə daha məlumatlı, şüurlu, maraqlanan və araşdırandır. Məhsulu daha detallı analız edir, başqa məhsulla qarşılaşdırır və satın alma prosesində, tam əmin olmaq istəyir. Məhsulun keyfiyyətindən, gözləniləni ala biləcəyindən və qiymtindən əmin olmadan satın almır.
Müəssisələr və markalar, marketinq fəaliyyətlərini genişləndirdikcə, istehlakçı da markalardan soyumağa çalışır. "Marka" bağlılığı olmayan, kampaniya qiymətlərini kampaniya əvvəli qiymətlərlə müqayisə edən, bildirişlərdəki xırda yzıları oxuyaraq xırda detala qədər anlamağa çalışan, bəzəkli, saxta sözlərə inanmayan yeni bir istehlakçı profili yaranır.
Hər kampaniyada və ya təklifdə bir hiylə olduğunu düşünən, müəsisələrin daha çox qazanç üçün hərşey edəbiıəcyini, sosial
Her kampanyanın ya da uygulamanın altında bir bit yeniği arayan, işletmelerin her işi kâr gütmek amacı ile yaptığını, Sosial məsuliyyət layihələrinin insanların gözünü boyanaq üçün olduğunu düşünən və markaların ya da mağazaların ən kiçik xətasını sosial şəbəkələrdə paylaşırlar. Bu tip istehlakçıya məhsulu və ya görülən işi necə bəyəndirmək olar?
Məhsulları olduğundan daha keyfiyyətli istehsal etməli, xərcləri azaltmaq məqsədi belə olsa və ya xidmətin keyfiyyətini qətiyyən azaldılmamalıdır, hər zaman dürüst olmaq, xəta və ya əskiklik olanda bunu qəbul etmək və bu nöqsanları düzəltmək lazımdır. Qiymət məsələsindi istehlakçının həssas olduğunu bilməli və heç vaxt aldadıcı şeylər olmamalıdır. Kampanya və endirimlər yanlış anlaşılma yaratmayacaq şəkildə qurulmalıdır. Əgər hədiyyə və ya lotoreya tipli şeylər olursa şəffaf və inandırıcı olmalıdır ki, nəticə açıqlananda problem yaşanmasın. Hər növ neqativ hallarda vəziyyətə doğru yanaşılmalı, müştəri və istehlakçılarla təsirli bir ünsiyyət qurulmalıdır.
Bunları etməyən və ya yarımcıq edən müəsisələrin və markaların uzun ömürlü olmadığını isə hamımız bilirik.
0 Rəylər :
Post a Comment