Yazılar
Yüklənir...

Niş marketinqin tətbiqi üçün lazımi şərtlər hansılardır

Niş marketinqin tətbiqi üçün lazımi şərtlər hansılardır?
Image result for niche marketing
  • Fəaliyyət göstəriləcək coğrafiya, uyğun paylama kanalı üzvləri, hədəf müştərilərin satın alma motivləri, bazara girmək üçün tətbiq oluna biləcək əhəmiyyətli strateji nöqtələr seçilməli,
  • Rəqiblərin hədəf və strategiyalarını anlaya bilmək üçün keçmişdə bazara yeni girən rəqiblərinə qarşı necə bir siyasətlə mübarizə etdikləri öyrənilməli,
  • Bazara girmək üçün texnologiya baxımdan hazır olub-olmadığı müəyyənləşdirilməli,
  • Firmanın qabiliyyətləri və rəqabət edə biləcəyi güclü olduğu sahələr təyin olunmalı,
  • Üst rəhbərlik şirkətin strategiyasını bütün şirkətə izah etməli və mənimsətməli,
  • Niş bazara girmədən əvvəl marketinq araşdırması edərək əldə edilən nəticələrə uyğun bir şəkildə marketinq qarışığı inkişaf etdirilməli,
  • Xüsusi bazar hissələrinin yaratdığı tələb kafi olmalı,
  • Xüsusi bazar bölümləri böyümə potensialına sahib olmalı,
  • Başlıca rəqiblər bu sahə barədə tez xəbər tutmamalı,
  • Müəssisənin ustalıq, bacarıq və təcrübəliliyi bu bazar hissələrinə kafi xidməti verməyə əlverişli olmalı,
  • Müəssisə ortaya çıxa biləcək rəqabəti qarşısını ala biləcək gücdə olmalıdır.
Niş bazara nüfuz edərkən nələrə fikir verilməlidir?
Tətbiq Pillələri:
  • Mövcud müştəri bazası və bazarın xaricində hələ də xidmət göstərən mövcud bazar imkanları araşdırılaraq bir bazar hissəsi və / və ya hissələri seçilir,
  • İnkişaf etməkdə olan bazarlar və onların marketinq trendləri araşdırılır,
  • Xidmət göstərilən bazar nişiyle əlaqədar olaraq yayınlardakı inkişaflar davamlı olaraq izlənilir,
  • Firmanın mallarına / xidmətlərinə ən çox maraq göstərən, satın alan və / və ya satın alma meyli olan müştəri qrupları, onların xüsusi istəkləri və ehtiyacları marketinq araşdırması yolu ilə müəyyən edilir,
  • Mövcud və potensial müştərilər, müəyyən təməl davranışları göz önünə alınaraq qruplandırılır,
  • Mətbuat və nəşr vasitəsilə birbaşa marketinq kampaniyaları və tutundurma fəaliyyətləri təşkil edilir,
  • İstehsal edilən  malın / xidmətin hədəf kütləsinə daha yaxşı çata bilməsi üçün lazımdırsa mesaj və media vasitəsi dəyişdirilir,
  • Bazarda fəaliyyət göstərilməyən əhəmiyyətli bir başqa nişin ehtiyaclarını qarşılamaq üçün, istehsal edilən mal / xidmət yenidən nəzərdən keçirilərək, bu hədəf kütləyə uyğun gəlməsi üçün də üzərində dəyişikliklər edilə bilər.


Niç bazarlar niyə karlıdır?
Niç bazarlarının karlı olmasına səbəb olan amillər aşağıdakılardır:
       Xüsusi bazar hissəsi xüsusi və fərqli istək ilə ehtiyac və arzu            deməkdir. Bu da yüksək qiymətə, yəni qazanclılığa imkan                verir.
  • Sifariş üzərinə iş imkanı təmin etdiyindən maliyyə və fond xərclərinə qənaət etməyə imkan verir.
  • Niş marketinqin zəif tərəfi, ani dəyişikliklərə qarşı riskli olmasıdır. Bu strateji coğrafi səviyyədə, müəyyən mallarda, malların müəyyən xüsusiyyətlərində ya da istehlakçı qrupları üzərində mütəxəssisləşərək tətbiq edilir.
Share on Google Plus

About Zəhra Novruzova

0 Rəylər :

Post a Comment