Niş bazarlar çox dar bir istehlakçı qrupunun istək və ehtiyaclarına görə parçalanmış bazarlardır. Böyük müəssisələrin girmək istəmədiyi və ya girə bilmədiyi xüsusi bazar hissələri, məhdud istehlakçısı olan bir quruluşa malikdir. Ortopedik məhsullar, çox böyük nömrədə geyim, ayaqqabı, xüsusi turizm fəaliyyətləri kimi. Bu bazarlar mikro bazarlara yaxınlaşır.Məsələn, alpinistlik vəsaitləri, kompyuter oyunları, motor parçaları və s. istehsal edən müəyyən qıtlıqda və dərinlikdə olan bazarlardır. Niş bazar istehlakçıları satın alacaqları məhsullar haqqında dərin məlumata sahib ola bilirlər.
Heykəlin divarda oturduğu oyuğu, boşluğu təyin etmək üçün arxitekturada 'niche' sözcüyü istifadə edilir. Bu sözün bir başqa mənası isə adamın özünə ən uyğun işi, yeri və mövqeyi tapmasıdır. Dilimizdə "niş 'olaraq işlədilən bu söz, eyni zamanda müasir marketinqdəki son axınlardan birini də müəyyən edir. Uyğun marketinq olaraq bilinən bu axın, kimilərinə görə hədəf marketinq, kimilərinə görə isə, regional satışa çıxarmağı ifadə edir.
'Niş marketinq' nisbi olaraq bənzər xüsusiyyətdə mal / xidmətlərə ehtiyac duyan, bir ya da daha çox bənzər xüsusiyyəti paylaşan, kiçik bir istehlakçı kütləsinin istəklərini daha yaxşı qarşılamaq məqsədiylə inkişaf etdirilən marketinq fəaliyyətlərinə deyilir.
Ümumiyyətlə hər sənaye qolunda, öz sahəsində ixtisaslaşan, bazar nişlərində xidmət verən firmalar tapılır. Bu firmalar, bütün bazarda geniş bir sahədə fəaliyyət göstərmək yerinə, bazar hissələrini daha da parçalayaraq bazar içində bazar olaraq bilinən çox kiçik bazar hissələrini özlərinə hədəf bazar seçir.
Niş Marketinqdə hər kəsin bir az sevdiyi mallar / xidmətlər çıxarmaq yerinə, az adamın çox çox sevdiyi malların / xidmətlərin istehsalını reallaşdırmaq və satışa çıxarmaq haqqında danışılır.
Kütləvi bazarlarda bütün bazar üçün tək bir məhsul modeli edilsə hər kəsi bir az məmnun edər. Niş bazarlarda isə az sayda insanı çox təmin edəcək məhsullar ərz edilir.
Niş marketinqin əhəmiyyəti, boşluqları doldurmasından qaynaqlanır. Yəni, bazarda görülməmiş ya da kimsənin ağlına gəlməmiş bir boşluq vardır və əgər siz bu fürsəti istifadə etsəniz, sağlam bir bazar əldə etmiş olarsınız.
Niş marketinq, yığınsal satışa çıxarmağı təqib etmişdir. Uyğun satışa çıxarmağı isə, Mikronizə marketinq təqib edər. Mikronizə bazar, TƏK MÜŞTƏRİLİİ fərdi bazardır. Uyğun marketinq Mikronizə bazarlara gedən yolda bir addımdır.
Niş Marketinqin Xüsusiyyətləri Nələrdir?
- Niş marketinq tətbiq edən firma, çıxardığı mala / xidmətə əlavə etdiyi dəyərlər səbəbiylə, xərclərinin üzərinə əhəmiyyətli bir kar payı qoya bilər. Kütləvi marketinq edən firmalar, bazarda böyük bir satış həcminə çatarkən, niş marketinq edən firmalar yüksək bir kar payına çatar.
- Uyğun marketoloqlar müştərilərinin istəklərinə uyğun xüsusiyyəti olan mallar istehsal edir, belə ki müştəriləri onların istədikləri qiyməti verməyə hazırdır.
- Uyğun marketoloqlar, etibarlı və sərfəli bir ya da bir neçə bazar hissəsi tapmağa çalışır. Bir bazar nişinde fəaliyyət göstərən bir firmanın təsirli bir şəkildə xidmət verib, karlı ola bilməsi üçün ideal bir bazar nişinin karlı və böyümə potensialı olması lazımdır.
- Niş bazarlar ümumiyyətlə bir çox rəqib firmanın çox az marağını çəkər. Niş bazar hissəsi inkişaf göstərdikcə, bu hissədə hələ də fəaliyyət göstərən firmalar, rəqiblərə qarşı özünü qorumaq üçün, qabiliyyətlərini və müştəri tanınmışlığını inkişaf etdirər.
- Marketinq fəaliyyəti asanlaşar. Müəyyən bir sənaye qolunda və ya coğrafi sahədə sıxlaşan firmalar daha təsirli marketinq strategiyaları inkişaf etdirə bilər. Geniş bir müştəri kütləsini təmin edəcək mallar / xidmətlər çıxarmaq, onlara geniş bir çatdırılması şəbəkə ilə çatmaq və çox çox tutundurma fəaliyyəti etmək yerinə, dar əhatəli marketinq strategiyaları və daha az qaynaq istifadəsi ilə sıx şəkildə kiçik bir bazar diliminə diqqət yetirir
- Rəqibləri azdır, məhsul, resurs və müştərilər məhduddur.
Niş marketinqin tətbiqi çox kiçik bazar dilimi, müəyyən bir zaman periodunda tamamilə yox ola bilər və ya tam əksinə böyük bir inkişaf da göstərə bilər. Bu riskləri bilən bir çox firma, tək bir niş bazarda fəaliyyət göstərmək yerinə, iki və ya daha çox niş inkişaf etdirərək xidmət edə biləcəkləri bazar sahəsindəki şanslarını artır.
Növbəti yazılarımızda niş bazarlar haqda daha ətraflı məlumat verəcəyik.
0 Rəylər :
Post a Comment