Doğru satışda diqqət edilməli olan nüanslar.
İnsanlarla əlaqələ ilk təəssürat 90% üz və xarici görünüşə baxaraq yaranır. Bu halın satışa təsirindən danışaq.
Statistikaya görə 22 milyon satış iççisinin olduğu Amerikada, ən professional iş görüşmələrində, rədd edilmə səbəblərinin 90% üz ifadəsi və geyim—xarici görünüşdür. İnsan əlaqə və satış uğurunun 90% yenə xarici görünüşlə bağlıdır. Xarici görünüş satışda çox önəmlidir.
Müştəri, mağazanın uyğun olub olmadığını mağazaya girməmiş 10 saniyədə qərar verir ki, bu da mağaza girişi, mağaza girişi dizaynı çox önəmli psixoloji təsir edir. İçəri girən müştəri mağazaya uyğunlaşma üçün 30-60 saniyə vaxt lazımdır. Girişdə xoş gəldiniz deyən bir işçi ola bilər lakin ilk 30-60 saniyə arasında müştəriyə "yapışmaq" lazım deyil. Müştərilər ortalama 120 saniyə sonra onlara kömək edəcək işçiləri çağırırlar.
0 Rəylər :
Post a Comment