Halloween şənliklərinin iqtisadiyyata təsiri.
Şotlandiya mənşəli “Hallowe’en” sözündən yaranan Halloween, “Hallows Evening” mənasına gəlir. Dünyadə əsasən xristiyanlar tərəfindən hər il oktyabr ayının son günündə qeyd edilir.
Digər şənlik və bayramlar kimi Halloween də, istehlakçıların xərclərini artırır, pərakəndə satıcılar üçün isə bu dövrdə yeni gəlir fürsətləri yaranır.
Beynəlxalq Pərakəndə Federasiyasına (NFR) ABŞ’da Halloween şənlikləri xərclərinin hər il mütəmmadi olaraq paylaşır; 2007-ci ildə Halloween şənliklərində 5.1 milyard dollar xərclənilib, 2016-cı ilin statistikasında isə 8 milyard dollara yaxın pul xərclənilib. Bu il isə ABŞ’da Halloween xərclərinin 9.1 milyard dollara çataraq rekord qıracağını təxmin edilir.
Halloween, başda ABŞ olmaqla qeyd edilən ölkələrdə bəzi iqtisadi təsirləri olub.
Bu dövrlərdə dekorasiya, kostyum, şirniyyat və balqabağı satıcılarının gəlirlərində artım olur. Şirniyyat, balqabağı və kostyum Halloween adət və rəmzlərindəndir.
İstehsalçılar Halloween də artan tələbi qarşılamaq üçün daha çox istehsalat etməli olur. Bu yerdə isə işsizlik qısa dövrdə işsizlik azalır.
NFR məlumatına görə, keçən il Halloween şənliklərində adam başına 82 dollar xərclənilib, bu il isə bu rəqəmin 4 dollar da artaraq 86 dollara çatacağı gözlənilir.
Məsələn insanlaroktyabr ayında mövcud büdcənin üzərində xərclər borçlanmağa səbəb olur, bayramdan sonraki, aylarda büdcənin yenidən normallaşdırması üçün xərcləri azaltmalı olurlar ki, bu da iqtisadiyyatda daralmağa səbəb olur.
0 Rəylər :
Post a Comment