Yazılar
Yüklənir...

Warc, Deloitte Rəqəmsal iş birliyi ilə 2017-ci ilin 6 Marketinq trendini təyin etdi

Warc, Deloitte Rəqəmsal iş birliyi ilə 2017-ci ilin 6 Marketinq trendini təyin etdi


Tech: Süni Zəka (AI) marketinq əlavələri:

Normalda  insan əməyi ilə edilən data araşdırmalar və analizlər süni zəka istifadəsi ilə daha sürətli və daha dəqiq hala gəlir. Texnologiya hələ də mühim və əhəmiyyətlidir, qlobal miqyasda edilən bir araşdırmada yapılan bir araştırmada CMO’ların(Chief marketing officer-Marketinq mudiri)  55%-i Süni zəkanın marketinq üzərində sosial mediadan daha çox təsiri olduğunu qeyd ediblər.

Marka təcrübəsi: Virtual Reallıq (VR) və Artırılmış Reallıq (AR) tətbiqlərinin əhəmiyyəti:

Reklam sektoru çox qarışıq bir hala gələndə və gənc istehlakçılar marketinq mesajlarını artıq geri aldıqda VR və VA kimi marke təcrübəsi təklif edən əlavələrin dəyəri artacaq. VR, təcrübə və emosional iş birliklərinə fokuslanan məşhur bir marketinq vasitəsi olacaq.

Məzmun: Video "sosial"a  çevrilir:

Sosial video, məzmun marketinqində böyük bir irəliləmə var və sosial platformaları yayılan bir məcraya istiqamətlənir. Markalar, emosional bir əlaqə quraraq, istehlakçının diqqəini çəkəcək 3 saniyəlik fürsət pəncərələrinə fokuslanaraq uğura çatacaqlarını bilirlər. Markaların çoxu xüsusi məzmuna sahib və aktual mövzularda canlı yayım etmə təcrübəsi qazandılar. Ancak videonun böyüməyi 2017’də yaşanacaq.

Sosial: “Qaranlıq Sosial”in yüksəlişi və mesajlaşma əlavələri:

WhatsApp, Facebook Messenger ya da WeChat kimi mesajlaşma əlavələrinin yüksəlişə keçməsi marketoloqlar tərəfindən izlənməyən  “Qaranlıq Sosial”ın da sürətlə böyüməsinə imkan verir. Bunun da səbəb ola biləcəyi 2 ehtimal var; Firmalar marka ya da kateqoriyalarındakı daxili görmələr sosial marketinqin inkişafına şərait yaradır.

ROI: Dijital Dövrün Təsiri:

Sürətli istehlak malları (FMCG) reklam verənlərin büyük əksəriyyətini rəqəmsal kanallar vasitəsilə yaxın hədəfləməyə qarşı satış böyüməsi yaratmaq üçün ənənəvi medianı istifadə edərək toplu   yakın hedeflemeye karşı satış büyümesi sağlamak için geleneksel medyayı kullanarak kütləvi girişə daha çox fokuslanmağa başladılar. Əlavə olaraq son araşdırma bunu göstərdi ki; qısa zamanda çox investisiya edilən vadede fazla yatırım yapılan “aktivləşdirmə” mediası, yaratıçılığı azaldır və uzun müddətli təsirini azaldır. Bu arada media platformları kanallarının təsirliyi artırmaq üçün yeni yollar axtarır. Büdcələrə baxaraq 2017-ci ildə bunların daha da dəyişəcəyini deyə bilərik

Yazımızı bəyəndinizsə paylaşın daha çox insan görsün. Səhifəmizə abunə olmağı unutmayın

Share on Google Plus

About Orkhan Rustamov

0 Rəylər :

Post a Comment