Yazılar
Yüklənir...

5 Mərhələdə alıcının qərar vermək prosesi.

                      

Alıcının qərar vermə prosesi



Bir müştərinin qərar vermə prosesini başından sonuna kimi müəyyən etmək və izləmək üçün marketoloqlar tərəfindən istifadə edilən bir üsuldur.  John Dewey tərəfindən ilk dəfə 1910-cu ildə aşağıdakı beş mərhələ ilə müştərinin satın alma prosesini dəyərləndirmək üçün olan strategiyanı təqdim etdi.

                          

1 – Problem/ehtiyac anlamaq (Yeni bir maşına ehtiyacım var) 

Prosesin ilk mərhələləri, tam olaraq sizin və ya müştərinin ehtiyacı olan məhsul və xidmətləri hesablamaqdır. Müştərinin ehtiyacı olmasa bir satış prosesi başlamaz, buna görə də bu mərhələ ən önəmli mərhələ hesab edilir. Ehtiyacı, reklam və ağızdan çıxan sözlərlə müştərini təsirə düşməklə yaratmaq olar. Bizim misalımızda müştəri maşının köhnəldiyini düşünür və yeni maşına ehtiyacı yaranır.

2- Məlumat araşdırması 

Bu mərhələ  araşdırmaq prosesidir. Məlumat almağın da bir neçə növü var. Bunlara KİV, ailə-tanış və ya əvvəlki məhsuldan yaşadığımız təcrübələrdən toplana bilər.
 Bu mərhələdə müştəri risk idarəetməsi(menecmenti) haqqında düşünməyə başlayır. Bir müştəri, qərar verməsinə kömək üçün məhsulun müsbət və mənfi tərəflərini araşdırıb bir list çıxarda bilər. İnsanlar verdikləri qərardan peşman olmaq istəmirlər, buna görə də risk idarəetməsində(menecmenti)  əlavə zaman sərf edirlər.
Yeni alacağı maşın barədə məlumatı dost-tanışdan, həmin maşını daha əvvəl istifadə etmiş və ya indi istifadə edənlər barədə məlumat ala bilər, müasir dövrdə isə artıq internet üzərindən istədiyi məhsul barədə  müsbət, mənfi tərəfləri, ən xırda detalına qədər bütün məlumatları asanlıqla əldə edə bilər.

3 – Alternativlərin Dəyərləndirilməsi

Bu mərhələ sualların ortaya çıxdığı mərhələdir. Bu doğrudan da mənim üçün doğru məhsuldurmu? Görəsən fərqli bir məhsula ehtiyacım varmı? Əgər  cavablar "xeyr doğru deyil " və ya "bəli fərqli bir məhsula ehtiyacım var" isə 2-ci mərhələyə geri dönərək təkrar araşdırma aparmalıdır.  3-cü mərhələdən 2-ci mərhələrə keçid, 4-cü mərhələyə çatmadan əvvəl bir neçə dəfə təkrar edə bilər(müştəri aldığı qərardan və ya məhsuldan peşman olmaq istəməz). Müştəri nə istədiyini və yaxud ehtiyacını qarşılayacaq məhsulu tapdıqdan sonra ən yaxşı təklifi axtarmağa başlayacaq. Bu, qiymət, keyfiyyət və ya onun üçün önəmli olan digər faktorlara görə ola bilər. Müştəri bir çox incəlikəri araşdırıb oxuduqdan, qiymət və keyfiyyət və başqa müqayisələri apardıqdan sonra ən çox  qane edən  seçimi edir.
Müştəri alacağı maşında motorun dizel olması, at gücünün çox olması və başqa faktorlara görə özünə ən optimal olan variant seçir.

4 - Satın Almaq

Müştəri nəyi satın alacağını və nə istədiyini, haradan satın alacağını hesabladı.
Bu mərhələdə bir müştəri bütün incəlikləri dəyərləndirmiş və məntiqli bir nəticə əldə edib, duygusal bağlantılara / təcrübələrə əsaslı bir qərar vermiş və ya reklam və marketinq kampaniyalarının təsirinə düşmüş, ya da bunların hamısı olmuşdur. Satın almaq prosesində də bəzi nüanslar var, 2 qərar müştərini satın alma prosesini dəyişə bilər:
    1. Müştərinin yaxın ətrafından ona, belə bahalı maşının ona lazım olmayacağını, yaxud belə sürətli maşının sizin və ailəniz üçün uyğun olmadığını deyərək fikrini dəyişdirə bilər;
     2. Gözlənilməz xərc, sağlamlıq vəziyyəti ilə bağlı gözlənilməz əməliyyat müştərinin satın alma prosesinə birbaşa təsir edir.

5- Satın alma məmnuniyyəti və məmnuniyyətsizlik.

Bu mərhələ gözdən keçirmək mərhələsidir. Şirkət və müştəri üçün  eyni dərəcədə önəmli bir mərhələdir. Məhsul marketinq/reklam kampaniyalarında deyilən vədlərini yerinə yetirirmi? Məhsul gözləntiləri qarşıladı, yoxsa gözləntiləri keçdi?
Müştəri, məhsulun reklamında və araşdırmasında gördükləri və gözləntilərini qarşıladığını və ya gözlədiyindən daha yaxşı olduğunu müəyyən edərsə gələcəkdə potansiyal müştəriləri cəlb edən bir marka elçisi olacaq. Bundan əlavə gələcəkdə həmin markanın məhsulunu yenidən almaq şansı yaranacaq.
Əgər məhsul müştərinin gözləntilərinə cavab vermirsə müştəri markanın məhsullarından imtina edəcək və markanın potensial müştərilərinə mənfi rəy bildirəcək (2. Mərhələdə qeyd etdiyimiz kimi).

Yazımızı bəyəndinizsə paylaşın daha çox insan görsün.

Share on Google Plus

About Orkhan Rustamov

0 Rəylər :

Post a Comment