Texnologiyanın həyatımızda geniş bir yer tutduğu zamanda marketingin də əsasını məhz texnologiya və rəqəmsallıq təşkil edir. Bəs AR və VR nədir və marketinqdə rolu nədən ibarətdir?
İlk öncə VR yəni, Virtual Reality-nin nə olduğunu izah edim:Texniki olaraq virtual reallıq termini fərdlərin orda olma hissini yaşadığı kompyuter qaynaqlı 3 ölçülü mühitlər üçün istifadə edilir. İstifadəçilər, müxtəlif ətraf vahidləri (kasklı ekran və s.) vasitəsilə virtual mühitlərə daxil olur. O mühitə girdiyi andan etibarən istifadəçinin həqiqət ilə əlaqəsi qopur və tamamilə virtual reallıq yaradıldığı mühitdə olma hissini yaşayır. İstifadəçilərin bu təcrübəsi "həqiqətən" yaşaya bilməsi üçün, virtual reallıq dizaynlarının qüsursuz olması lazımdır; əks halda yaradılan zəif "həqiqət hissiyyatı" istifadəçinin bu təcrübəni tam olaraq yaşamamasına səbəb olur.
VR, gözlərinizin başqa bir şey ilə görəcəyini tamamilə əvəz edən hər hansı bir texnologiyaya istinad edir. Başınızı hərəkət etdirərkən, şəkil gerçək həyatda olduğu kimi hərəkət edir, ancaq gördüyünüz görüntülər ətrafınızdakı dünyadan çox fərqlidir.
Bəs AR Augmented Reality nədir?
Genişlənən reallıq (AR) bu ünsiyyət qabiliyyəti sayəsində daha mənalı olmaq üçün mövcud reallığın üstündəki kompyuterdən yaranan inkişafları təmin edən bir texnologiyadır. AR proqramlarda inkişaf etdirilir və mobil qurğularda rəqəmsal komponentləri bir-birlərini düzəldəcək bir şəkildə real dünyaya qarışdırmaq üçün istifadə olunur.AR və VR marketinqdə necə istifadə edilir?
Günümüzdə VR və AR-ın istifadəsi düşündüyümüzdən daha asandır. Məsələn, Google Cardboard kimi sadə və ucuz bir cihazla, telefonunuzu iki lensli bir karton baxıcıya yerləşdirərək VR təcrübəsinə malik ola bilərsiniz. İzləyicinizi gözlərinizdə saxlayır və müxtəlif virtual həqiqət tətbiqlərini araşdırırsınız.2024-cü ilə qədər Augmented Reality Market 100,24 milyard dollar dəyərindədir-Grand View Research, Inc.
"AR bazarının donanma texnologiyaları və inkişaf etmiş mobil proqram vasitələrində irəliləyişlər nəticəsində əhəmiyyətli bir böyümə gözlənilir."
Beləliklə, marketinq ehtiyaclarınız üçün AR və VR-dən necə istifadə edə bilərsiniz?Bir fikir vermək üçün Augmented Reality və ya Virtual Reality reklam üsullarından istifadə etməkdən çox faydalanmış bir sıra tanınmış şirkətlər var:
AR istifadə etmiş şirkət kimi İKEA-nı nümunə gətirə bilərik:
Reklamında VR-dan istifadə etmiş məşhur şirkət isə Coca-Cola-dır.
Coca-Cola 1886-cı ildə yaradılan bir veteran markası olsa da, mövcud qalmaq yollarını tapır və onların müştərilərinə hələ də indiki vaxtın dəyişikliklərinə qalxdıqlarını sübut etməkdən qürur duyur. Bu onların brendləri üçün təzəlik səviyyəsinin saxlanılması ilə əlaqəlidir və şüurlu olduğunu sübut edir. Gözəl işdir Coca-Cola!
McDonald's və Xoşbəxt Qutular
Happy Meals həqiqətən sizi xoşbəxt etdimi? McDonald's, əsrlər boyu görünən və il ərzində ardıcıl marketinq məzmununu təmin edən bir şirkətdir. Amma indi onlar özlərinin VR karton qutularını hazırlamaq üçün Google Cardboard ilə birləşib.Orijinal və sadə bir yemək qutusu, xüsusi bir smartphone proqramı vasitəsilə bir VR oyunu keçirmək üçün istifadə edilən üz gözlükləri yaratmaq üçün bir saniyə ərzində qatlanır. Xoşbəxt yemək, xoşbəxt qutu, xoşbəxt müştəri :)
0 Rəylər :
Post a Comment